4 sfaturi pentru a evita durerea incheieturii mainii atunci cand faci flotari

Durerea incheieturii mainii cand faci flotari este mai normala decat ai putea crede, dar nu trebuie sa suporti disconfortul si durerea pentru o lunga perioada de timp. Desi este obisnuita, durerea in aceasta zona se datoreaza diverselor aspecte care trebuie clarificate si, bineinteles, evitate cu orice pret.

Daca esti o persoana care prezinta acest tip de durere, sfaturile care vor fi prezentate mai jos ti se fac. Nu-i lasa sa treaca cu vederea si sa se antreneze la maximum!

Dureri de incheietura mainii cand faci flotari, ce sa faci?

Flotarile sau flotarile, cunoscute si sub denumirea de „push-up-uri”, reprezinta unul dintre cele mai efectuate exercitii pentru intarirea trunchiului si a bratelor. Acestea se gasesc in diferite rutine si au multe variatii.

Datorita celor de mai sus, este posibil sa le efectuati si in mod regulat si poate ca la un moment dat ati observat dureri la incheieturile mainii. Afectiunile de la flotari, in special la nivelul articulatiei incheieturii mainii, pot aparea datorita diferitilor factori; tehnica este cea mai comuna dintre ele.

In mod normal, acest lucru se intampla din cauza pozitionarii necorespunzatoare a mainilor sau bratelor in timpul executiei. In aceste cazuri, ce ar trebui sa faci? Revedeti si puneti in practica urmatoarele sfaturi.

Tehnica de revizuire

Executia tehnica este unul dintre punctele cheie in executia oricarui exercitiu, nu numai pentru a evita afectiunile, ci si pentru a obtine rezultate bune. In ceea ce priveste flotarile, este necesar sa se mentina o pozitie verticala si aliniata intre spate si picioare.

La randul ei, trebuie sa sprijiniti pe deplin palmele mainilor si sa distribuiti greutatea intre toate degetele. De asemenea, coatele nu trebuie sa iasa in afara in timpul executiei, ci cat mai aproape de trunchi.

Asigurati-va ca suporturile dvs. sunt bune, ca nu exista mai multa greutate fata de o mana decat cealalta si ca mainile sunt complet sprijinite. Poate parea de baza, dar acest tip de lucruri provoaca afectiuni ale incheieturii mainii.

Efectuati o incalzire specifica

Faza initiala a antrenamentului este la fel de importanta ca si faza centrala. Acesta este un lucru pe care nu trebuie sa-l treceti niciodata cu vederea. In aceasta prima etapa are loc incalzirea.

Este posibil sa faceti o incalzire generala adecvata pentru a va creste ritmul cardiac si a va predispune corpul la exercitii fizice. Cu toate acestea, durerea incheieturii mainii atunci cand faceti flotari se datoreaza unei incalziri specifice insuficiente.

In cadrul fazei initiale, trebuie sa includeti si o incalzire specifica zonei pe care urmeaza sa lucrati. In acest caz, articulatiile incheieturii mainii si ale degetelor trebuie sa sufere o activare corespunzatoare.

Intariti antebratele

Daca tehnica de push-up este corecta si te-ai incalzit corect, este posibil ca durerea sa se datoreze decompensarii musculare. In acest sens, avand antebratele slabe obliga incheietura mainii sa faca un efort mai mare in timpul executiei.

In aceasta ordine de idei, poate fi indicat sa cauti exercitii cu care lucrezi muschii antebratelor. Incercati sa le intariti pentru a evita durerea sau posibila aparitie a leziunilor in zona articulatiilor.

Cu cat forta musculara este mai mare, cu atat protectia articulatiilor si a structurilor osoase este mai mare. Acest lucru se aplica nu numai incheieturilor, ci si corpului in general.

Incepe simplu

Daca esti incepator in lumea antrenamentului, ultimul lucru de care ai nevoie este sa-ti fortezi corpul. Incepeti cu exercitii mai simple, aveti rabdare si incercati sa cresteti progresiv dificultatea.

Pentru a incepe cu flotari mult mai usoare, puteti utiliza pozitii ridicate, asa cum se arata in imaginea de mai sus. Practic, este vorba de a-ti sustine bratele pe suprafete ridicate si de a-ti lasa picioarele pe pamant. Acest lucru va va ajuta sa scadeti greutatea corporala de pe incheieturi.

Desigur, efectul nu va fi acelasi asupra pectoralilor si spatelui. Totusi, scopul este de a intari antebratele si incheieturile, iar astfel poti sa o atingi.

In cazul in care ati pus in practica sfaturile anterioare si durerea continua, cel mai bine este sa opriti imediat orice activitate fizica care implica incheieturile mainilor.

De asemenea, consultati-va cu medicul dumneavoastra de incredere, solicitati analize si discutati despre durerea pe care o percepeti. Aceasta ar trebui sa va prescrie, sa va ofere recomandari si chiar sa va indrume la un kinetoterapeut daca este necesar. Este important sa nu se agraveze leziunea pentru a nu ramane inactiv mai mult din cauza reabilitarii ulterioare.